Os Megatoxos

Benvidos ao blog dos Megatoxos. E quen son os Megatoxos? Son catro mozos: Ninfa, Faísca, Lúa e Ruxe que teñen que compatibilizar as clases no instituto, cunha dobre vida que os impulsa a viaxar polo tempo en busca dunha cura a súa mutación xenética. Azar? Destino? Ou un plan do misterioso M.P.? E todo isto sae da cabeza do seu autor: ANXO FARIÑA, que ademais de escribir, ilustra esta colección de libros. Non o dubides e deixa o teu comentario!

4/7/08

Bosquexos (2)


Para este monstro de pedra buscaba o aspecto dun simio, máis ben dun gorila. O aspecto variou moi pouco dos primeiros bosquexos ao resultado final.

13 comentarios:

Anónimo dijo...

ola anxo
son rafa e quero decirte que teño un blog se queres visitalo e este
http://raroraru.blogspot.com

Anónimo dijo...

ola anxo son rafa mandeite unas fotos e debuxos que che pareceron sabes quen e porta?teño ganas de molestar a miña nai para que me compre o segundo libro jajaja
una aperta
RAFA

Anónimo dijo...

OLA ANXO SON Rafa
Na miña vila pelexamos polos libros teus eu estou todolos dias a todas horas entrando na libreria para ver se hay o sgundo libro sempre chego tarde te alegrara saber que todos os nenos o compran non pois eu non me rindo ata que teña o libro nas miñas mans
PD
Habra un 3º libro

Raphittah dijo...

hola anxo olvida ese blog tengo otro que se llama
rafa-pokefans.blogspot.com/

ANIITAH dijo...

Ola Anxo!
Encantoume o libro,e penso comprarme a 2ª parte.
Farei un foro sobre os Megatoxos!

Adeus!

Anxo Fariña dijo...

Moitas grazas polos vosos comentarios :)
Visitarei os vosos foros.

martagaliciacalidade dijo...

ola anxo chamome marta e son de lugo os teus libros encandilanme e penso que o que fas é o millor que podese facer. todos temos unha funcion na vida e a tua e escribir .envieiche un correo a megatoxos@megatoxos.com encantariame que se tes tempo me contestaras

Anónimo dijo...

Querido Anxo Fariña:
Ao ver a túa portada xa imaxinabame que o teu iba estar moi ben.Ecantoume, esperome que publiques moitos máis libros.Dexesoche o mellor escribindo libros.
Un cordial saúdo dende o colexio Nosa Señora dos Remedios (Santiago).
Chao.(Contesta por favor)

Anónimo dijo...

queria decir q eres o meior libro q lin na miña vida un abrazo jesus.

Anónimo dijo...

Anxo o teu libro parecéme moi interesante os personaxes encantanme sobre todo Ninfa.Pareceme que tes unha imaxinación, A min encantariame ler todos osteuslibros .
ENCANTANME!!!!!!!
oXALLA A PROFE DE LINGUA NOSMANDARA LER OUTRO LIBRO TEU

Anónimo dijo...

ola anxo me gustou moito o teu libro salvo la primeira parte que foi moi aburrida se a canbiaras podria ser un libroestupendo

Anónimo dijo...

este e un dos mellores libros q e lido.por eso estou indo a biblioteca cada mes para saver se saliu a 2 parte.

Anónimo dijo...

ola o libro pareceume moi interesante sobre todo da cara oculta da lua limolo na clase de lingua galega e tiñamos k facer un traballo pero non o fixen pero lin o libro