Os Megatoxos

Benvidos ao blog dos Megatoxos. E quen son os Megatoxos? Son catro mozos: Ninfa, Faísca, Lúa e Ruxe que teñen que compatibilizar as clases no instituto, cunha dobre vida que os impulsa a viaxar polo tempo en busca dunha cura a súa mutación xenética. Azar? Destino? Ou un plan do misterioso M.P.? E todo isto sae da cabeza do seu autor: ANXO FARIÑA, que ademais de escribir, ilustra esta colección de libros. Non o dubides e deixa o teu comentario!

15/11/10

TI creas a historia

Dentro duns días toda a información sobre "Ti creas a historia"

17 comentarios:

Anónimo dijo...

Cal é a túa persoaxe favoriitaa!!!!!!!!??????
Dime un nome...non que che gustan todos porque algun hai de gustarche máis ca os outros,non?!!?
Sauudoss...*

Gaby dijo...

Por favor, Anxo, contesta!
Dixestes que en novembro sairá o próximo libro (o 4º) pero xa estamos rematando novembro e aínda non sei se saíu ou non... Teño moitas ganas de mercalo!
Hai data fixa para a saída do 4º libro?
Un bico, Gaby.

Noguich dijo...

Anxo, cando viñeches a Burela, ao meu colexio o Virxe do Carme, dixeches que un compañeir meu - que xa non o é, repetiu - iva a ser una persoaxe do próximo libro, dos Megatoxos, el chámase Quique, e leu todos os libros igual ca min.

Shomars dijo...

Xa teño ganas de que me contes máis sobre o libro, porque deixáchesme coa intriga. E ese libro, para que é exactamente?

Saudos!

pablo dijo...

Ola Anxo! Como poderia conseguir debuxos de Faísca. Saudos...

loarpa@gmail.com

Anónimo dijo...

22anxo estuveches onte no noso instituto ies salvaterra de miño eu mandenche a miña historia ha o correo dos megatoxos espero que nos contextes

albapikachu dijo...

ola anxo en outra ocasion xa che escribin e agradezoche moito ke me contestases aora veño ca sigiente duda cando sal o 4º libro dos megatoxos ke e eso de TI CREAS A HISTORIA e porke tardas tanto en contestar.
graziñas e pa min eres un dos mellores escritores gallegos

Sara dijo...

Moi boas Anxo!
o teus libros fascinanos! eres un incribel debuxante e encantanos as tuas historias.
No meu instituto comezamos a ler "o aprendiz de druida" encantoume a historia de Gael e Lúa, e o que lles pasou a Ninfa e Faisca foi moi simpatico jaja pero estreastedes este libro en 2009 debera a ver a venta en 2011? prque a verdade non o coñecia e penso comprar toda a coleccion sigo intrigada... como acabará isto de Ninfa e Faisca?¿ jejeje
Un biquiño.Unha gran seguidora.
Anxo contesta! (creo que en Xaneiro fasnos unha visita ao noso intituto.)

Anónimo dijo...

Anxo o libro aínda non está nas librarías...Por qué?
Pero eh!!Cal é a túa persoaxe favorita?!?!?!?

Sara dijo...

Ola Anxo!son unha das alumnas de 1º no ies vios
A túa visita ao noso instituto ( estibo xenial! estamos enseinandolle a Adrián uns pasos para modelo jajajaja
Xa temos algunhas ideas (en especial creei un novo malbado jejee)
Biquiños!

Anónimo dijo...

Anxo estou desexand que veñas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ó conde de fenosa,Ares

Anónimo dijo...

Anxo acabo de verte na televisión facendo a exposición que lles fas a os nenos dos colexios que visitas..!!
Ben faladoo!!!!!!
Saudos..!!

alicia dijo...

teño 12 anos e xa me lin os tres libros podese saber cando sae o 4º????

Anónimo dijo...

hola anxo cando vas a sacar o 4º ?libro que xa a pasado vastate tenpo di cando o sacas?

Anónimo dijo...

hola anxo, som unha nena que adora os teus librosss¡
ha si¡ me chamo Noe.

quero sasaber, cando pero cando vas a sacar o 4º libro?

y como va a ser la portada?
teño moitas pre guntas e...
ah¡
que e iso de ti creas a historia?
dilo poprfavor me muero por saverlo.

Anxo Fariña dijo...

Anonimo 1:
Si teño personaxes que me gustan máis que outros, pero... Depende do libro! En cada entrega sempre teño a un favorito/a.

Gaby:
Recomendo que leas o post: Os Megatoxos en perigo. Alí explico todo.

Noguich:
A selección de personaxes, depende do contido de cada libro. Polo de agora o teu compañeiro non é elexido.

Raqee:
"Ti creas a historiar" Non é un novo libro. E unha serie de obradoiros que estou a desenvolver por institutos de Galicia.

Pablo:
Podes conseguir debuxos de Faísca... Neste blog!

Nazaret:
Grazas polo que mandaches. Gustoume moito.

Albapikachu:
Tardo en contestar por que teño moito traballo :) pero aquí estou de novo. E moitas grazas polo teu piropo. :D

Blog-músicabeleza...:
Vaia nome! A historia de Ninfa e Faísca é máis complicada do que parece. Son moi diferentes e por iso as veces discuten. Ademais, xa sabedes que teñen unha chea de problemas arredor.

Sara.
Grazas! espero os voso correos con ideas. Xa sabedes: megatoxos@megatoxos.com

Grazas Anónimo! Isto de saír na tele...

Alicia, anónimo e Noa:
Sobre o 4º libro vos recomendo que leades o blog para ter máis noticias. Grazas por estar aí!

Anónimo dijo...

Entón..cal é o teu favorito de os megatoxos e os templarios da luz??
Sauudoss...*