Os Megatoxos

Benvidos ao blog dos Megatoxos. E quen son os Megatoxos? Son catro mozos: Ninfa, Faísca, Lúa e Ruxe que teñen que compatibilizar as clases no instituto, cunha dobre vida que os impulsa a viaxar polo tempo en busca dunha cura a súa mutación xenética. Azar? Destino? Ou un plan do misterioso M.P.? E todo isto sae da cabeza do seu autor: ANXO FARIÑA, que ademais de escribir, ilustra esta colección de libros. Non o dubides e deixa o teu comentario!

16/7/13

Volven os Megatoxos...

Anxo Fariña Megatoxos

8 comentarios:

Gaby T. P. dijo...

Por fin! :)

daisy dijo...

Ben!!!Esperaba este momento con ansias!!! :D

Al dijo...

Guai,que ganas de máis aventuras :D

Anónimo dijo...

menos mal, morriame de aburrimento:D

Anónimo dijo...

AVERRRR ESTE LIBRO ES UNA CAGADAAAA BIEN CAGADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ME ABURRI TANTOOOOOO CASI ME QUEDO MUERTAAAAA

ME ENCANTO EL LIBROOOO ES MARAVILLOSOOO
JAJAJJAJAJA
SOY BIPOLAR

CHAO BESSITOS

Anónimo dijo...

Pois a min me encantou. Calquera d todos

Anxo Fariña dijo...

Grazas, amigos.

Xa está rematado o 5º libro, á volta do verán nas librerías.
Preparádevos para unha acción trepidante en terras orientais.

Anónimo dijo...

O conto está moi chulo, gustoume moito. A min gústanme os contos de fantasía, pero en galego hai poucos en comparación con en castelán. É interesante e divertido, eu recoméndoo. A parte da historia chamáronme a atención tamén os debuxos, están moi ben feitos e eu non conseguiría debuxar así sen copiar de algo. Felicito ao autor polo libro.